Snake Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Det som står; tryck space bar så snabbt du bara kan... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Hur hittar jag tändstickor? Hur kommer jag in i dushen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Snacka om lätt spel spel! mohahaha! Jg körde utan ljud. (känner mig ynklig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 alltså vad är det som kommer upp ur dusen?är det en bajs mäniska eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Nej, det är samma spöke som följer dig genom spelet. Dess utom är det svarta som ligger i duschen hår... Tändstickorna får man när man använder nyckeln man hittade under sängen eller var det nu var för att låsa upp ett skåp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) okej :) men kommer den upp fler gånger eller någon annastans :huh: och jag glömmde skriva att vad händer om man inte trycker på space när gubben kommer upp och lever den på hår? :huh: Redigerat 12 Maj 2005 av rickae Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jappm, den kommer att följa dig hela tiden genom demot, dess utom var det den i som stod bakom dig spegeln. Och den lever inte på hår ;) Och när man trycker på space så försvinner han och du kan ta en sak som ligger i duschen. Men se upp om du bestämmer dig för att gå in i duschen igen :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Men när kommer den nya Darkness.... ?Alltså när man har klarat spelet står det To be continued....Men när kommer fortsättningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Det står ju att hela alltet bara är ett demo (eller Beta). Men man kan ju, som sagt, undra när fullversionen kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Jappm, den kommer att följa dig hela tiden genom demot, dess utom var det den i som stod bakom dig spegeln. Och den lever inte på hår ;) Och när man trycker på space så försvinner han och du kan ta en sak som ligger i duschen. Men se upp om du bestämmer dig för att gå in i duschen igen :o alltså snake jag fråga kommer den upp fler gånger i andra rum typ i masters rum eller? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Jappm, den kommer att följa dig hela tiden genom demot, dess utom var det den i som stod bakom dig spegeln. Och den lever inte på hår ;) Och när man trycker på space så försvinner han och du kan ta en sak som ligger i duschen. Men se upp om du bestämmer dig för att gå in i duschen igen :o Ursäkta om jag svarar, men som Snake sa, den följer dig genom spelet, och kommer bland annat upp i Masters Room. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.