Dj_Smurf Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Hej Jag undrar hur det nya gta spelet kommer att se ut?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 kommer det ett nytt, när? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 kommer det ett nytt, när? vet ej men undra hur det kommer att se ut alltså om man kan åka skatebord eller kickbike eller pocketbike undra allså om man kan gjöra det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Det kan det nog... Jag hoppas att denna gång de riktar in sig mer in mot AI:n och miljön. Mer fordon och sådant vore väl också bra men att San Andreas är som ett Rpg borde det bli mer av ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Kommer det till nästa generations konsoller så lär ju i alla fall grafiken fixas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Det är GTA 4 som har planerats till nästa spel det hörde jag innan GTA SA kom ut att Efter SA kommer det en ny GTA och den heter GTA 4 och den kommer man ha möjlighet också att spela över nätverk :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 jag tycker dom skulle ta bort pop up systemet och göra så att man kunde komma till flera olika storstäder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 jag tycker dom skulle ta bort pop up systemet Popupsystem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Framtidens gta ja sattsar inte mycke på att det kommer ett till i såna fall om några år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) Det är GTA 4 som har planerats till nästa spel det hörde jag innan GTA SA kom ut att Efter SA kommer det en ny GTA och den heter GTA 4 och den kommer man ha möjlighet också att spela över nätverk :) Öhh??Gta 4 är ju Gta:vc!!http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gif Jag tror att nästa Gta kommer ut runt 2007. Redigerat 12 April 2005 av Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Det är GTA 4 som har planerats till nästa spel det hörde jag innan GTA SA kom ut att Efter SA kommer det en ny GTA och den heter GTA 4 och den kommer man ha möjlighet också att spela över nätverk :) öööhh. ne de ä de inte .. GTA VC ä GTA VC o GTA 4 ä GTA 4 .. så ä de. man kan ju tro att de ä så . men de ä de inte . :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Nä. GTA 1 GTA: LONDON GTA 2 GTA 3 GTA 4= VICE CITY GTA 5=SAN ANDREAS Så det så.http://www.my-smileys.de/smileys2/Bartbot.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg