The Balrog Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Försöker du skydda Xade eller? Gillar inte du heller Einsten p.g.a hans religion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag har inget imot Judar.... Och Einstein är troligtvis den smartaste personen någonsin....Skydda Xade ? har du inte märkt att jag säger emot allt han släpper ur käften ? Jag sa bara att jag inte trodde han var Nasse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 LoL så fort man säger något mot satt till dig balrog så är man rasist eller nazist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 eller bög.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag vill först säga att jag varken är rasist eller nazist. Jag har visserligen inget emot något av dem. Men jag har inget emot judar. Guggo, måste du vara så otrevlig :P :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 jag är väll super trevlig....kom inte och säg att jag har varit elak mot dig... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Så där. Men så att alla vet: jag har inget emot er utan era åsikter. Glöm inte det. The balrog: varför skulle jag inte gilla einstein för hans religion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 för att han tror att du är nazist/rasist ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag är inte det men som sagt har jag inget emot dem, det är stor skillnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.