Dark_samus Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 de här e va ja kallar en bra metroid trailer(även om man inte ser nåt om man kollar den på natten lr när de e mörk) Trailer - Metroid The Movie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Den var häftig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Grym! , Den var jättebra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 gammal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 11 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 hehe alltid de bästa från Dark_samus :P B) :cool: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Den var rätt grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 hoppas ja/ni hittar fler nyheter om den... undrar när den kommer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Det är ju ingen film... Det där var ju bara en trailer för spelet (säger jag till dom som tror att det är en film). De har ju en massa klipp ur spelet och så har dom lagt till lite grejer så att det liknar en film. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Tja... den var ju lite cool... men inget sånt där riktigt. Det kanske bara är jag för jag har varvat metroid prime och echoes :kung: men. Det var ful också de där med att en riktig kille kutade runt i en halvt datoranimerad bakgrund slashad med spelklipp. :bah: Kunde ju ha visat fighter med tex. Gohma eller Metroid. Stenjätten är :cool: Men om de hade gjort en metroid film typ som Alien vs predator 2 fast riktigt snyggt datoranimerat så hade jag inte tvekat en sekund i biokön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 "Tja... den var ju lite cool... men inget sånt där riktigt" jaaaaaaaa.... du har rätt där... den var inte SÅ bra som jag trode! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 bara så att ni vet så komer de att göra en metroid film ;) ( en RIKTIG film, me datoranimerade figurer o sånt) fast vet inte när den blir klar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 primat, Ghoma är med i zelda spelen, inte Metroid spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg