Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag försöker ladda ner saker till sims 2 men det går inge bra... ja lyckas inte installera de :( Man måste typ zippa filerna :S jag har inte winzip men ja har filzip.. går det att använda? isåfall.. nån som vet hur man använder det?

Skrivet

Skaffa programmet WINRAR så löser sig de problemet.

För nästan alla filer man hämtar till The Sims 2 (som jag har märkt iallafall) är winrarfiler.

Ok men finns det gratis windows att ladda ner? Me must have free stuffs :visslar:

Gäst AntonJ3000
Skrivet (redigerat)

rarlab.com funkar :D

Redigerat av Gold Pidgey
Skrivet

Skaffa programmet WINRAR så löser sig de problemet.

För nästan alla filer man hämtar till The Sims 2 (som jag har märkt iallafall) är winrarfiler.

vaaaa??? :blink: :blink: :blink: :blink:

Skrivet

Hmm när jag laddar ner filer från the sims sidan eller andra ser jag till att lägga dom i ea games sedan the sims2 sedan downlodes sedan skriver jag bara upp namnen på de jag laddat ner så jag kommer i håg de och går sedan in på donlods i gen och öppnar/ladda ner de jag tagit ner sedan fins dom bara i spelet nästa gång jag går in

Mvh Sessan

Skrivet

men ja har ju lagt alla filer i downloads mappen.. det hjälper int ett dugg... det ända som funkar är när det är en bild på en blå gubbe i en låda.. då funkar det genom att öppna filen med sims 2 body shop.. men annars funkar det int... har det inte hänt någon annan? :(

• 3 veckor senare...
Skrivet

Hmm när jag laddar ner filer från the sims sidan eller andra ser jag till att lägga dom i ea games sedan the sims2 sedan downlodes sedan skriver jag bara upp namnen på de jag laddat ner så jag kommer i håg de och går sedan in på donlods i gen och öppnar/ladda ner de jag tagit ner sedan fins dom bara i spelet nästa gång jag går in

Mvh Sessan

hmm.. när ja öppnar filerna så öppnas de i wordpad å då ser man bara en massa text :( ska det vara så?

• Skapa ny...