?????????? Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag försöker ladda ner saker till sims 2 men det går inge bra... ja lyckas inte installera de :( Man måste typ zippa filerna :S jag har inte winzip men ja har filzip.. går det att använda? isåfall.. nån som vet hur man använder det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Skaffa programmet WINRAR så löser sig de problemet. För nästan alla filer man hämtar till The Sims 2 (som jag har märkt iallafall) är winrarfiler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Skaffa programmet WINRAR så löser sig de problemet. För nästan alla filer man hämtar till The Sims 2 (som jag har märkt iallafall) är winrarfiler. Ok men finns det gratis windows att ladda ner? Me must have free stuffs :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 oj ja menar WINRAR inte windows :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Tja.....winrar kan man hämta lite här o var... :visslar: Sök bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 (redigerat) rarlab.com funkar :D Redigerat 16 April 2005 av Gold Pidgey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Skaffa programmet WINRAR så löser sig de problemet. För nästan alla filer man hämtar till The Sims 2 (som jag har märkt iallafall) är winrarfiler. vaaaa??? :blink: :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sessan_83 Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Hmm när jag laddar ner filer från the sims sidan eller andra ser jag till att lägga dom i ea games sedan the sims2 sedan downlodes sedan skriver jag bara upp namnen på de jag laddat ner så jag kommer i håg de och går sedan in på donlods i gen och öppnar/ladda ner de jag tagit ner sedan fins dom bara i spelet nästa gång jag går in Mvh Sessan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Ja men de flesta filer som du hämtar tex objekt är packade i rar o då får du ju ändå packa upp dom för annars går de ju inte att använda i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 men ja har ju lagt alla filer i downloads mappen.. det hjälper int ett dugg... det ända som funkar är när det är en bild på en blå gubbe i en låda.. då funkar det genom att öppna filen med sims 2 body shop.. men annars funkar det int... har det inte hänt någon annan? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Hmm när jag laddar ner filer från the sims sidan eller andra ser jag till att lägga dom i ea games sedan the sims2 sedan downlodes sedan skriver jag bara upp namnen på de jag laddat ner så jag kommer i håg de och går sedan in på donlods i gen och öppnar/ladda ner de jag tagit ner sedan fins dom bara i spelet nästa gång jag går in Mvh Sessan hmm.. när ja öppnar filerna så öppnas de i wordpad å då ser man bara en massa text :( ska det vara så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg