Hoppa till innehåll

Problem Med Att Ladda Ner!

Rekommendera inlägg

Hmm när jag laddar ner filer från the sims sidan eller andra ser jag till att lägga dom i ea games sedan the sims2 sedan downlodes sedan skriver jag bara upp namnen på de jag laddat ner så jag kommer i håg de och går sedan in på donlods i gen och öppnar/ladda ner de jag tagit ner sedan fins dom bara i spelet nästa gång jag går in

Mvh Sessan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men ja har ju lagt alla filer i downloads mappen.. det hjälper int ett dugg... det ända som funkar är när det är en bild på en blå gubbe i en låda.. då funkar det genom att öppna filen med sims 2 body shop.. men annars funkar det int... har det inte hänt någon annan? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Hmm när jag laddar ner filer från the sims sidan eller andra ser jag till att lägga dom i ea games sedan the sims2 sedan downlodes sedan skriver jag bara upp namnen på de jag laddat ner så jag kommer i håg de och går sedan in på donlods i gen och öppnar/ladda ner de jag tagit ner sedan fins dom bara i spelet nästa gång jag går in

Mvh Sessan

hmm.. när ja öppnar filerna så öppnas de i wordpad å då ser man bara en massa text :( ska det vara så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...