LillBerra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 MEN FÖR GUDS SKULL SKRIV INTE I GAMLA TRÅDAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 jag har klarat alla utom sista frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Tjaa alla barnsliga som jag som spelar www.hogwarts.nu. jag tänkte att alla kan skriva in de rätta svaren på vem vill bli gallejonär så att man kna fuska till sig lite pengar. Muahahaha ONDSKA!!! hej på dig jag försöker att bli medlem på hogwarts.nu men när man ska skriva vad jag vill ha för hogwarts namn så försöker jag med alla namn men inget funkar kan du hjälpa mig???? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Det betyder att namnen är tagna. Det finns hur många gamla användare som helst på hogwarts, så försök med någonting som du är säker på att ingen verkligen har. Jag tog mitt namn jag har här på fuska.se och på första försöket funkade det. Och bara så du vet finns inte användaren som du frågade kvar längre, den här tråden skapades för mer än ett år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.