Farenhait Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Kommer det nått nytt Call of Duty detta år Call of Duty är ju så grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jo, call of duty 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 finns ju en expasion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Call Of Duty 2 kommer inte i år. 2006 ska det komma så det blir att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Åhhh! Jag bara älskar CoD:uo så 2:an kommer säkert bli ett riktigt bra spel. Bara de inte förstör något :/ Kommer det fortfarande utspela sig i samma tid? Andra världskriget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 jaa lungt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Japp... Samma Kampanjer som första spelet. Fast nu när man är i Brittiska armén får man kriga nere i Nordafrika och Egypten. Vet inget om Amerikanerna men det är inte om Stilla Havet iallafall. Men Ryssarna ska man få kriga i Moskva men inte Stalingrad. Men det jag har hört är att om man kanske kör i Amerikanska Kampanjen och inte vill köra den längre så kan man bara pausa det och spela Ryska lr Brittiska kampanjen, vilket är väldigt bra gjort. Spelet kommer nog få alla människor att strömma vid affärerna då det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 aa Men jag kommer skaffa det före er ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 aa Men jag kommer skaffa det före er ;) Haha, var inte så säker på det :PJag ska också skaffa det så fort som möjligt. Det skulle vara rätt tufft om man kunde köra kampanj med tyskarna. Följa dem och se när de vinner några stider istället för att krossa dem hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Man borde få välja om man vill vara Trippelententen eller Trippelalliansen. Man skulle även kunna vara i Vietnam tycket jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Man borde få välja om man vill vara Trippelententen eller Trippelalliansen. Man skulle även kunna vara i Vietnam tycket jag... Vietnam? Det är ju ett helt annat krig, men visst skulle det vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Call of duty värkar rätt grymmt. Jag har inte änns testat det. men jag spelar ju Medal of Honor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.