Juppy Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Skrivet 3 Maj 2005 Juppy: Jag förstår inte ditt problem.. Man kanske kan spela 1 minut om dagen men fortfarande klara det på 15-20 timmar -.- Ja Ja Ja! skit samma!! håller med snubben ovanför! du klarade det på 20 timmar men det betyder inte att alla andra springer igenom spelet eller inte fastnar på en enda plats! T.ex kunde jag stanna på en plats i en kvart bara för att hitta bugar eller någon grym affisch! så e det bara säg fasen inte emot för jag har 100% rätt!
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Skrivet 3 Maj 2005 Ehm, jag sa inte att alla klarade det på 20 timmar.. -.- Jag sa uppskattningsvis. Du har 0% rätt.
Sharzor Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Skrivet 3 Maj 2005 vad ja har hört e det det bästa bästa speleet av sin sort som släppts och nu när ja läser detta så ÄR det nog det bästa spelet av den sorten som släppts
Juppy Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 Ehm, jag sa inte att alla klarade det på 20 timmar.. -.- Jag sa uppskattningsvis. Du har 0% rätt. Shit seriöst polarn måste vi kafsa hela tiden!
Rekommendera inlägg