pollenallergi Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 iPod shuffle är ganska löjlig.. De marknadsför det som något häftigt att inte få välja låt själv :P.. Men visst, schysst ljud osv. iRiver som sagt, eller iPod är bäst... ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Shuffle äger om man inte är så s*tans kräsen med sin musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag tycker man ska se låten, men iPod har inte så, om man köper den för ljudet som man bör, så bör man känna igen texterna! ;) Men iaf, jag har inte så mkt pengar, en annan med 1 GB minne o så får duga för mej. Tyvärr har jag inte länk till den, men ska lägga upp länk så fort jag hittar. [Ändrar inlägget då] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Raest: Ja det är bra ljud, men löjlig idé :P.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Skaffa en bra MP3, inte en dålig. mitt tips. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Ipod Shuttle om du inte bryr dig om display och vill ha underbart ljud. Annars är väl Iaudio rätt bra. Har själv en JOS mp-110 och den är inte speciellt bra även om den duger. Jo, iAudio är hyffsade...men shuffle tvivlar jag lite på. Känns handikappat att inte ha en display...spelar väl kanske ingen roll, men bättre hade det varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Själv kör jag me Nike+Philips någontig å de tycker jag e grymm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 sakffa en ipodd eller vad dom heter.lr en iriver jag har en sådan Det finns en ny Ipod med 4 gig den är lite annorlundare än dem vanliga och dem kostar 1000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) iPod shuffle är ganska löjlig.. De marknadsför det som något häftigt att inte få välja låt själv :P.. Men visst, schysst ljud osv. iRiver som sagt, eller iPod är bäst... ;P Man får välja låt själv min kompis har en <_< yoto man kan se musiken i ipod bara inte i ipod shurttle eller vad den heter Redigerat 28 April 2005 av Cobraz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 MEN! Ja man kan välja låt själv, men hela marknadsföringen går ut på att iPod'en ska välja åt en <_<. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag fattar inte vitsen med att köpa en svindyr MP3-spelare med tex 128mb för 1500kr när man kan få en lika bra fast lite okändare märke för 700kr som kanske är 256/512mb. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.