TheUnnamed Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 (redigerat) Jag och min Kompis Han heter TreQ PÅ Fuska.se Han heter Aikniklas PÅ Runescape . Och jag heter Happyhenke Jag har Combat 63 OCh Han har Combat 66 vi tänker starta ett nytt Team. Man måste ha 60+ PÅ Magic Ranged Eller Combat. MEDLEMMAR (jag skriver era Fuska namn och era rs inomprantes) Ledere: Happyhenke (Happyhenke, TreQ (Aikniklas) ÖverBefälhavare (För Infanteriet): Sweet ÖverBefälhavare (För Ranged): LEDIGT ÖverBefälhavare (För Magic): LEDIGT UnderOfficer (För Infanteriet): LEDIGT UnderOfficer (För Ranged): LEDIGT UnderOfficer: (För Magic): LEDIGT Infanteri Krigare: Zonix Infanteri Krigare: LEDIGT Infanteri Krigare: LEDIGT Infanteri Krigare: LEDIGT Magican: LEDIGT Magican: LEDIGT Magican: LEDIGT Magican: LEDIGT BågSkytt: LEDIGT BågSkytt: LEDIGT BågSkytt: LEDIGT BågSkytt: LEDIGT ÖverKock: LEDIGT Kock: LEDIGT Ledare (För Fiskarna):Sweet (the devillll) Fiskare:LEDIGT Fiskare:LEDIGT Kemist: LEDIGT Kom med mer Förslag Om något Saknas Ni måste Lägga ut era Stats Och säg vad ni vill va! Dom Med mäst lvl Blir t.ex. ÖverBefälhavare . Om man har t.ex. 70 i fishing men bara 40 i combat så kan man endå få vara med som fiskare o.s.v. . Om det är Något annat ni Undrar över Så PM:a Mig! Hoppas Många vill vara med! Redigerat 21 April 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 För jag va med? min combat e 54 lr 55.. Min range e 40, min magi e 31(ska trena) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TreQ Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Du måste ha 60 på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 (redigerat) Zonix Du kan få vara med Som infanteri Krigare så Länge! Redigerat 16 April 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 (redigerat) Jag är med...namn:the devillll combat:77 Redigerat 18 April 2005 av Sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Ok vad vill du va??? Överbefälhavare Om ingen annan som är med har högr`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Ok vad vill du va??? Överbefälhavare Om ingen annan som är med har högr`? Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 haha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 (redigerat) iihih du e förlåten ihih Redigerat 16 April 2005 av jori_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 (redigerat) Jag vill faktist inte att du spammar ner den här forum tråden tack! Med ovettiga svar ! Men om du tycker jag är så Nobbig Vilken lvl har du då? Bärrätta! (jag vet) Redigerat 16 April 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 (redigerat) Sry för dubbel! *skäms* Redigerat 16 April 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TreQ Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 LoL Henke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.