Rallypacker Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Är det någon som har några färska nyheter/rykten om Mafia 2? Det enda jag vet i "Mafia"-världen är att ea-games kommer att göra ett mafia-spel. The GoodFather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 okej . ja har inte hört något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag undrar också när mafia 2 kommer. det stod i pc-gamers releaselistor att det skulle komma 2005 . fast det läste jag för säkert ett år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag hoppas att det kommer iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 samma här.. det är ju typ det roligste spelet som har gjorts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 ja de ä ju skit skojj :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 undrar vem huvudpersonen blir... Tommy är ju död... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soldier_of_sverge Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 jepp mafia 2 ska komma läste en pc gamer mmmm verkar rätt fränt ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soldier_of_sverge Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 true crime 2 kommer med det tror jag att ja ska köpa värkar häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 när ska de komma då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Goodfather the game har jag tittat lite på. Jag måste ha det när det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Godfather har ju ingenting med Mafia-serien att göra Godfather är f*n Al Paccino i turkos kostym som skjupter banditer och räddar bimbos.. från filmen med samma namn, scarface, miami vice osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.