Hoppa till innehåll

Hjälp! Akut! Hjälp!


Joe Cool
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan. Längesedan jag skrev nu men jag måste ha akut hjälp! Efter att jag har installerat en bredbandsrouter till bredbandet så har MSN slutat att fungera! Anslutningen dör i typ 3 min. Min ISP är Tele2 0.5Mbit/s routern är inköpt på Clas Ohlson och kallar sig själv: "Klin 4 Port 10/100M Broadband Router" Snälla! Hjälp mig den som kan. Jag har Norman Internet Security och Norman Personal Firewall. Jag låter den ha alla anslutningar som behövs! Jag fattar inte vad som é fel! Jag känner mig helt sånnhär: :gitarr: :meddum: <----

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag trycker på "Logga in" så loggar den in sig och det kommer upp den dära grejen där det står hur många mail man har och så.. Men precis efter det så dör den. Då måste man stänga ner MSN. Om jag bara kunde fatta vad det beror på. Man skulle ju bli rätt så gla' om nånn kunde hitta felet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag trycker på "Logga in" så loggar den in sig och det kommer upp den dära grejen där det står hur många mail man har och så.. Men precis efter det så dör den. Då måste man stänga ner MSN. Om jag bara kunde fatta vad det beror på. Man skulle ju bli rätt så gla' om nånn kunde hitta felet.

 

Kanske beror det på din internet leverantör, eller så har du inte laddat ner den fulständigt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska testa att logga in manuellt. Reast! Jag vill använda MSN för att alla andra använder det. Jag ska ringa till Tele2 och fråga om de kan fixa det om ingen annan vet.

 

Miranda är ju ett altenativ istället för msn messenger ;) Du kopplar upp dig mot msn servern och kan skriva till alla dina msn-vänner med det. Enda nackdelen är att du måste, när du har router, öppna en port annars blir det problem när du ska skicka eller ta emot filer.

 

Som jag har fattat det så är det msn messenger som du har problem med? Jag gissar att du kör windows xp så jag undrar, kommer du in genom windows messenger?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...