Enrico1 Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 nån som vet jag skulle gärna villja veta. obs!jag vill inte att ni säger typ lägg ner allt internet spelande inte för jag är en camper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Skjut mot huvudet :bah: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 <_< ja mena fusket ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Du kan ladda hem det, men jag vet inte någon sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 fusk som gör så att man bara skuter headshot?! NICE! kan fråga nån!:student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
#Tekken Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Cheater! alltid headshot är ett program som kallas aimhack! detta gör dig till en cheater och ungefär 3 av 100 servers kommer du in på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Det kan också vara ett script... Men testa inte det! Jag gjorde det, och det funkade inte att skjuta sen! Var tvungen att ominstallera hela steam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Aimbot, OGC, :/.. Körde med det hos min kompis, obs. Det suger :). Orka fuska i cs ;( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 leta på google eller nåt men jag skulle inte köra nåt sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag vet en fusk sida till många spel..aimbot till cs o wallhack o allt! "Klicka här" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Mh..Ni får väll lära er och spela istället för att fuska. För man lär sig inget av att fuska. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 www.cheat-network.cc forum för alla online spel som finns Admin ta bort länken om du tycker det är dålig länk eller något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg