Salzalada Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Nu är det dags att köpa ett spel! Men jag vet inte riktigt vilket... Det ska ni välja! Jag vill Inte ha svar som "Vänta till det och det spelet" m.m. Half-Life 2 kommer många att tipsa, men jag har provat det spelet och fäste mig inte så mycket i det... Jag gillar alla slags spel, så bara bomba mig med förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 vilka spel har du?(tips) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Köp Gta:sa när det kommer ut till Pc o Xbox. Annars så kan du även köpa Battlefield 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Han sa inga vänta tills de och de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Ja men.. Jag säger ju i alla fall bra tips!! Inte som du som bara klagar på andra..<_< Köp nån Sims eller Sim City då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag klagar inte men han sa inga spel som kommer snart eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Hmmm... *tänker* Gillar du James Bond spelen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Köp SWAT 4 . det ä as grymt .de har ja . ( o battlefield 2 när de kommer ) :visslar: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 FIREFOX: Jag har endast CS nu... Jag har spelat Worms 3D, och det nya Worms. Alla GTA har jag spelat. Men dom spelen vill jag inte köpa, för mina kompisar har dom, och jag kan låna utav dem. Shark: James Bond har jag aldrig hört talas om... Wångö: Ska kolla om nå'n kompis har det spelet, annars köper jag det.... Mer förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 slaget om midgård Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 BF 2 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 FIREFOX: Jag har endast CS nu... Jag har spelat Worms 3D, och det nya Worms. Alla GTA har jag spelat. Men dom spelen vill jag inte köpa, för mina kompisar har dom, och jag kan låna utav dem. Shark: James Bond har jag aldrig hört talas om... Wångö: Ska kolla om nå'n kompis har det spelet, annars köper jag det.... Mer förslag? yeah gör så :D ! . Shark : ja har aldrig hört om bond till data . :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.