Haggman Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jag har haft mitt Xbox i snart ett år och nu funderar jag på att köpa Xbox Live men jag är osäker om jag ska köpa det! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 jag tycker att du ska köpa det. Men du ska även tänka på att det finns grativersioner som xboxconnect och Xlink Kai. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Ja det ska du.Tän vad mycket du kan göra.Köra tillsammans i en warthog tillsammans med nån av dina spelkompisar och peppra ner moståndaren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 hur får man xlink kai till xboxet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Det undrar jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Vad är xboxconnect och Xlink Kai?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Det är gratis versioner för att spela online, Men jag undrar... Måste man koppla upp från datorn sen bredbandet sen xboxen, Kan man spela det i tankade spel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Vadå? Kan man spela gratis? Vad är haken? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Det finns ingen, bara att det är lite krångligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Men varför finns det en version som man ska betala på om man kan få det gratis? Är det olagligt eller? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Nej det är inte olagligt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Det är för att du kopplar upp den internet till din bredbands anslutning, Därför Xbox (Microsoft) Har en egen bredbandsanslutning och för att hålla den uppe kostar det ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg