PCH Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Kök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 fattar inte riktigt :huh: Man ska skriva ord/menningar som blir samma sak om man tar de baklänges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 jo, det fattar jag :P vad jag inte fattade var Raest text.... fattar den nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Men jag fattar den inte nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Snart i trans Pop Sab i bas Datum i mutad (det är kanske inte så bra, men blir samma sak baklänges) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 MEzox: läst hela texten en gång och sen allting baklänges dvs börja nerifrån på höger sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Vink dem med kniv Mats i stam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Luk é kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 ABBA var det enda jag kom på nu.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 varggrav :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Kir-e e-rik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 det enda jag kan tänkte mig är på engelska.. Evil - Live Devil - Lived (kanske sant, en djävul kanske har varit en människa förut som levat (lived) sen dött och blivit en djävul. och onskan lever i oss alla :D Evil Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.