Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Wish_Maker
Skrivet

det tror jag också att han menade !

Det där var onödigt att säga... Gör inte om det

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Ok,ok,både ni har rätt och fel....

Froancise:Jag sa så till en som heter Dark Elite hela tiden att han spamma,men nu har jag lärt mig att an inte ska det,visst att mickee spammar då & då,men du ska ändå inte påpeka det flera gånger.

Mickee:Du har alldelest rätt,han behöver inte säga hela tiden att du spammar,men jag har sätt att du gjort det lite....

Gäst Beldur
Skrivet

Jag tror inte han menar att fånga, han menar nog bara att kunna få den. Ja som andre talare sa, byt från Ruby och Sapphire. Du måste ha Ruby och Sapphire i Celios maskin för att kunna byta.

Skrivet

Jag tror inte han menar att fånga, han menar nog bara att kunna få den. Ja som andre talare sa, byt från Ruby och Sapphire. Du måste ha Ruby och Sapphire i Celios maskin för att kunna byta.

vet du hur man får eon tricket ?

Gäst Beldur
Skrivet

Ja det vet jag.

Skrivet

hur ?

Skrivet (redigerat)

HALLÅ sluta att prata om annat och svara på min fråga. :angry:

Fråga: Kan man FÅNGA Latios och Latias?

Redigerat av link
  • Skapa ny...