sasuke kun Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 (redigerat) vad händer närman har hittat alla silver kaniner jag har hittat 4 har 4 kvar jag bara undra Redigerat 18 April 2005 av sasuke kun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Tror dörren brevid Wario's dörr öppnas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 tror jag med men jag vill veta säkert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Kom på det nu! När man har alla så öppnas dörren brevid Wario's dörr och där inne finns det en Power Star. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 mm baara en tycker det är dåligt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 (redigerat) Ja du tycker det vore bättre med 149 stjärner istället va? <_< (skämt ^) Redigerat 18 April 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Kan man inte göra något mer än att ta en stjärna?? inge typ minispel, tidsfördrift?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 vad dåligt att det bara finns en stjärna inget annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 mm det skulle va bätre fall man blev bowser i den dörren för bowser rockar ingen fjuttig power star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Har fångat alla nu. detta händer: Du får en nyckel av den åttonde kaninen som leder till dörren brevid warios. När du gå in där hoppar gubben ut igen med en stjärna (som när man byter till en ny gubbe första gången). Om man går in där igen senare hörs ett boo ljud och så går gubben ut igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 f*n vad dåligt tycker jag i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg