:Fuskaren: Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Vet nån några länkar till hemsidorn där man kan ladda ner gratis saker till The Sims och dom som kommer efter. säg inte www.thesims.se den kan jag redan så om du kan några länkar så skriv dom här :) (inte till The Sims 2) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sessan_83 Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 hej jag läste precis gammla inlägg och hittade dessa länkar Gratis länkar: Modthesims2 Sims2center TheSims2Rescource Sims 2 Paradise mvh sessan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 inte till The Sims 2 sa jag ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Vad jag kunde läsa så stod de inte till The Sims 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sessan_83 Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Vad menar du Tuttan74?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Ja du skrev "inte till The Sims 2 sa jag ju" Men vad jag kunde se så skrev inte sessan_83 nånting om The Sims 2. Tyckte bara att de va lite oartigt av dig att "skälla" för de. Kan ju tillägga att TheSims2Rescource är en bra sida att hämta prylar till The Sims 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepsinisse Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Ja du skrev "inte till The Sims 2 sa jag ju" Men vad jag kunde se så skrev inte sessan_83 nånting om The Sims 2. Tyckte bara att de va lite oartigt av dig att "skälla" för de. Kan ju tillägga att TheSims2Rescource är en bra sida att hämta prylar till The Sims 2! sessan_83 skrev bland annat Sims 2 Paradise, och vad jag själv vet så har jag inte lagt upp något till the sims 1 där. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Ok...fel av mig! Men jag skrev en bra länk till massor med bra sidor tidigare. Där finns 100tals sidor till The Sims Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg