Utter Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Hej! Kan någon hjälpa mig genom att säga hur man hittar dr fuji. I vilken stad och var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 nu anmäler jag dig också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) VARFÖR SKA DU GÖRA DET ADEMA!!!! HAN HAR INTE JORT NÅGONTING FEL SÅ DET ÄR BARA ONÖDIGT ATT ANMÄLA HONOM/HENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S VAD HAR HAN/HON JORT DIG!!!!!!!!! SKA JAG ANMÄLA DIG???? Redigerat 22 April 2005 av Mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokégalen Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Hej! Kan någon hjälpa mig genom att säga hur man hittar dr fuji. I vilken stad och var? Om du har spelat Red,blue eller yellow så borde du veta hur. Men annars finns han i lavender town i pokémon tower. Du måste ha Sliph scope (konstiga glasögon) för att komma högst upp. P.S Han är inte kidnappad som kanske några tror. Han ville gå upp dit!(Vilken galning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg