Ratchet Skrivet 19 April 2005 Rapport Skrivet 19 April 2005 när man kommer till mörkvärlden första gången då man inte har moon pearl så är det ju några fula gubbar! En av dem e en svamp å den andra en drake som sparkar på svampen. Min kompis sa att om man varvar spelet så skulle de bli vanliga människor men jag har varvat det flera gånger men inget händer förutom i filmen som kommer när man har varvat det!!
Chihuahua Skrivet 21 April 2005 Rapport Skrivet 21 April 2005 Isåfall menar nog din kompis bara i filmen, jag har då aldrig hört att de blir vanliga på nåt annat sätt.
¤west¤ Skrivet 23 April 2005 Rapport Skrivet 23 April 2005 (redigerat) jo, håller med...antagligen måste han/hon menat slutfilmen...har aldrig blivit så för mig Redigerat 23 April 2005 av ¤west¤
weilyn Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Skrivet 9 Maj 2005 när man kommer till mörkvärlden första gången då man inte har moon pearl så är det ju några fula gubbar! En av dem e en svamp å den andra en drake som sparkar på svampen. Min kompis sa att om man varvar spelet så skulle de bli vanliga människor men jag har varvat det flera gånger men inget händer förutom i filmen som kommer när man har varvat det!! Din kompis ljuger. Jag har varvat det typ 5 gånger nu men dom är fortfarande likadana. :angry:
Rekommendera inlägg