Simpsons Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Nej det kan ju kännas lite dumt att köpa ett fiskeset för 400 kr kanske sen inte använda det så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Kanske ska låna nån annans fiskespö på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Ja gillar å fiska, men har ingen vidare fiskelycka. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 ja, det är ju det billigaste alternativet :D jag och några kompisar fiskade näbbgäddor i helgen och fick 115 st sammanlagt :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 115??? Du måste ju vara rena fiske proffset!! :blink: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Hehe, nja jag är väl sådär, kan ganska mycket, men vi fick 115 tillsammans, vi var nog typ 6 st... jag fick 19 sen plusade vi ihop alla :D fast 19 är ju inte heller så dåligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Någon som gillar att flugfiska då.. Jag binder mina egna flugor. jag tycke ratt fiske är helt underbart. Man kan sitta och koppla, samtidigt som det är en kick när det nappar... Nu är jag ute och pimplar också. Fick en regnbåge i går på 1,2 kilo. Inte så jätte stor men den duger för mig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.