Newk Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 är det fortsätning på nåt spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) är det fortsätning på nåt spel? Nää jag tror inte det.........Eller? Jag fattar inte va du menar riktigt,förklara bättre,. Redigerat 29 April 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 är det forsätning på t.e.x. ocarina of time? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Det är inte bestämt ännu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 men det låter ändå ganska snyggt, ^_^ gates of the realm, eller hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag vet inte vad ni fått det från, men jag har hört att det heter TLOZ MasterPiece Vart har du hört det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 tww var ju en fortsättning på oot så alltså borde detta spel vara en fortsättnig på tww och inte oot. Men va fanken skulle ha hänt då? skulle hela havet i tww torkat ut lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Man kanske är i Termina? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 (redigerat) Det här nya Zelda är fortsättningen på Zelda TWW :bah: Redigerat 24 Maj 2005 av MetroidvsHalo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 hallå shacti varför har du nytt det stog ju gates of realm förut nu står det twilight princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Verkar inte som att det riktiga namnet kommit ut i den här tråden än... om ni tittar på de andra trådarna så vet man redan namnet och diskuterar innehållet. För att göra klart en del 100% säkra saker (kolla nintendo.com om ni inte tror det): 1. spelet heter Twilight Princess 2. det är en fortsättning på Ocarina of Time, INTE Wind Waker 3. Hyrule är omgjort och ska vara oerhört mycket större, därför var man i princip tvunna att lägga till möjligheten att rida en häst. För de som inte vet kan jag väl tillägga att namnet Twilight kommer utifrån Twilight Realm, som är den onda makt (eller nåt sånt) som tagit över delar av landet Hyrule och låter monstren härja fritt. När Link kliver in i Twilight Realm förvandlas han till djuret inom sig, en varg. Då måste han också lita till Midna, den lilla underliga (utomjordings-?)tjejen man ser i den senaste trailern. Som varg kan han kommunicera med andra djur och med hjälp av sina vargegenskaper och Midnas magi måste han besegra Twilight Realm. För övrigt kan nämnas att tjejen i kåpan man också ser i trailern är Zelda, klädd i en japansk begravningsdräkt. Anledningen till det är oklart, kan vara att hon sörjer över det som hänt Hyrule. För mer info, se nintendo.coms info om spelet, länken finns HÄR. Den senaste trailern hittar ni enkelt på zelda.com, klicka er fram till Twilight Princess och välj High eller Low Bandwidth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 coolt jag börjar gilla det spelet mer och mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg