cobuz Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 hur kan jag hitta och fånga hundarna med en speciel pokeboll eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 hur kan jag hitta och fånga hundarna med en speciel pokeboll eller? du hittar hundarna i 4:e gym stad sen behöver du tm 8 = rock smash den får du av gubben till höger där sodowodo va men sen ska du ta sönder stenarna i 4:e gym stad ( i den dära huset högst upp till höger av staden) där inne ska man ta sönder stenarna sen så ska du ner i ett svart hål där finns hundarna ( sen kommer alla springa där i från !! , så dem kan vara överallt i gräsen!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 hur kan jag hitta och fånga hundarna med en speciel pokeboll eller? Är alla tre i gräsen?Jag har gått runt som en dåre men bara hittat Entei. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 hur kan jag hitta och fånga hundarna med en speciel pokeboll eller? gå till andra ställen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg