Shark Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Nå, har ni det? Skulle va mycket tacksam om ni skulle komma med bra tips. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 hud kräm...... har ni inge hemma så finns det nog hos ica eller likanande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Ta en dusch! :P Nä men ta hudlotion. Det har ni säkert nånstans hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Baranoi: Man får torr hud av att duscha.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 11 Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Baranoi: Man får torr hud av att duscha.. -.- Förstog du inte ironin är du helt j*vla körd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Har själv problem med torr hud, särskilt nu på våren. Hudkräm kan hjälpa men det är bara om det verkligen bara är torr hud. Jag använder hudkräm året om men om du som jag är allergisk mot exempelvis pollen, som det är mycket av nu, så prova någon kräm mot det, jag minns inte vad den heter just nu. Ibland tror man att man har torr hud men det kan lika gärna vara eksem pga pollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Det är nog bättre att fråga på Apoteket. Kolla där först innan du frågar. Men jag känner inte till någon speciell hudkräm för torr hud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Chihuahua: är oxå allergisk mot pollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 0011: <_< Ska vi bilda Anti Pollen klubb ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) Ok tack.:) Vad är bra då om man har tåra läppar?? Redigerat 23 April 2005 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Lipsyl (stava?) brukar funka fin fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) Baranoi: Man får torr hud av att duscha.. -.- Han har nog torr humor istället för torr hud <.<. Jag har problem med torr hud kliar som fannnn och aldeles tort lägger hudolja som är jätte bra fast så fort det torkat börjar det klia helt jävligt iriterande. Jag har eksem . Och jag får en kliande utbrott när jag dushar och jag är alergisk nötter :( Redigerat 23 April 2005 av Cobraz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.