ELF Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Ja varför inte skaap en ny religion. Men då ska jag vara guden... För det verkar ju som om vem som helst kan skapa en religion. Det finns ju hur många som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 DU SÅ PUNKT SLUT! Jag sa inte att det skulle va roligt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 men varför sa du det då? stupid... varför fjäska, du lär inte få nåt tillbaka ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 jaha... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 tror du mig inte? vad skulle du få, han ger ingen poäng, du skulle omöjligtvist kunna bli mod pga varningar, fjäsk suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 kom å tänka på en sak ni som inte tror på jesus eller gud varför firar ni då jul och påsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Därför att man gjorde det som liten innan man började fundera på vad man ville ha för åsikter om saker o ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 du har nog rätt. jag är inte heller sådär kristen konfimerade mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag håller med dej Spirtual Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 de som inte tror på Gud borde inte få jullov eller påsklov, bara kristna troende borde få det, och inte fira med nån j*vla tomte och hare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Ha ett vårdat språk tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 tror du mig inte? vad skulle du få, han ger ingen poäng, du skulle omöjligtvist kunna bli mod pga varningar, fjäsk suger JAg vill inte ha några j*vla FM och inte vill bli Mod heller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.