Lander Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag har problem i Zelda ocarina of time jag spelade för några dagar sen och jag har glömt bort hur man får sig upp i shadow temple upp dit till ingången från kyrkogården ;) Kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) som jag kommer ihåg kommer du att få en låt efter att du klarat av brunnen, med den kan du spela dig till ingången till Shadow Temple Redigerat 22 April 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Har du klarat dem 3 första templen om du har gjort de så ska du gå till kokarina village och det brinner och där mötter du shick han tro jag att du får låten av är inte säker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Ok tack för hjälpen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg