Goron_ Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag gav hon som bor under Rougeport 10 mynt för att hitta en shine sprite men ledtråden hon gav hjälpte inte så mycket. Hon sa iaf att den fanns i: "The dense, eerie woods...behind a tree beyond the big rock..." Vet någon vart den är?? Jag tror den är någonstans i skogen bortom Twilight town. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag skulle gissa på någonstans i boogly woods. Kanske i the great tree? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Aaa, där kan de va.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Nej, jag har provat i Boogly woods nu och det finns ingen stor sten så shine spriten måste vara i skogen bortom Twilight town. Kan någon hjälpa mig?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg