nOfear Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jobbigt det kommer bara mer och mer till slut var jag tvungen att ladda ner popup killer det hjälpte inte den av aktiverades hela tiden :( så då var jag tvungen att starta ad-aware den startades inte så var jag tvungen att formatera :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag har haft: IRC.Worm.gen och W32.Bropia.N -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag har haft något som lägger sig över andra system filer(Infekterar filerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Skaffa virusskydd. :rolleyes: Eller om du är snål och inte vill köpa så finns det AVG Anti-Virus som är gratis. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 har ni Yahoo! mail så kan inte virus komma in i din dator för dom har inbygt norton anti virus-program men däremot så finns det killar som spammar mig med ett virus som heter D@mm skynet lr nåt sånt. desseutom har Yahoo! 250 MB inbox gratis, snart kommer 1 GB. ät den, Hotmail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 har ni Yahoo! mail så kan inte virus komma in i din dator för dom har inbygt norton anti virus-program men däremot så finns det killar som spammar mig med ett virus som heter D@mm skynet lr nåt sånt. desseutom har Yahoo! 250 MB inbox gratis, snart kommer 1 GB. ät den, Hotmail Lite, jag har gmail 2gb stort (gratis). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 JAG HAR REKORDET PÅ TROJANSKA HÄSTAR :D 76 stycken XDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) har ni Yahoo! mail så kan inte virus komma in i din dator för dom har inbygt norton anti virus-program men däremot så finns det killar som spammar mig med ett virus som heter D@mm skynet lr nåt sånt. desseutom har Yahoo! 250 MB inbox gratis, snart kommer 1 GB. ät den, Hotmail GMail??http://67.18.37.14/19/132/emo/rolleyes.gif ÄDIT: läste inte "gmail" Redigerat 1 Maj 2005 av XShooterX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 50 trojaner om dagen, minst. smygslösnusksurfandet har sina nackdelar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 har ni Yahoo! mail så kan inte virus komma in i din dator för dom har inbygt norton anti virus-program men däremot så finns det killar som spammar mig med ett virus som heter D@mm skynet lr nåt sånt. desseutom har Yahoo! 250 MB inbox gratis, snart kommer 1 GB. ät den, Hotmail Googles egna mail, men nån måste bjuda in dej för o få det :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag har GMail :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 har ni Yahoo! mail så kan inte virus komma in i din dator för dom har inbygt norton anti virus-program men däremot så finns det killar som spammar mig med ett virus som heter D@mm skynet lr nåt sånt. desseutom har Yahoo! 250 MB inbox gratis, snart kommer 1 GB. ät den, Hotmail vad menar du menar du norton antivirus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.