Battlefront Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Från Robins: Vad är det för likhet mellan Amy Diamond's och Christer Sjögren's fans? Båda har blöjor :P . :lol: Alla har inte det (tex. jag). Men vssa har ju det ändå... (tex. du!) :meddum: Och andra förstår inte skämt alltså <_< Det var inget skämt, det var fakta!!! suger. hatar att hon är så j*vla överskattad Hur kan du hata en person du troligtvis alidrig har träffat? Redigerat 8 Maj 2008 av Battlefront Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Amy äger!!!kommer från en ( förmodligen ) kåt 10 åring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Amy äger!!!kommer från en ( förmodligen ) kåt 10 åring Tyvärr, jag är varken kåt eller 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Amy äger!!! kommer från en ( förmodligen ) kåt 10 åring Tyvärr, jag är varken kåt eller 10. Khazar kan inte tolerera att någon tycker något annat än honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Amy äger!!! kommer från en ( förmodligen ) kåt 10 åring Tyvärr, jag är varken kåt eller 10. Khazar kan inte tolerera att någon tycker något annat än honom. kan jag visst:o men det stog P10 brevid hans namn förut-,- och dessutom så tror inte jag att han gillar henne för att hon sjunger bra-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Naej, tycker hennes låtar har sjunkit i grad rejält. I början var hno väl ok men nu är det mer som typ Kikki Danielsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Amy äger!!! kommer från en ( förmodligen ) kåt 10 åring Tyvärr, jag är varken kåt eller 10. Khazar kan inte tolerera att någon tycker något annat än honom. kan jag visst:o men det stog P10 brevid hans namn förut-,- och dessutom så tror inte jag att han gillar henne för att hon sjunger bra-,- Så det tror du, men så är det inte (jag tycker att hon sjunger jätte bra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Amy äger!!! 3 år gammal tråd... Bumpa inte gamla trådar! Låter dock denna vara öppen då en del har svarat sen detta inlägg. Personlig tycker jag det är nästan sjukt att någon gett henne chansen att sjunga, hon må vara en så kallad "ung talang" men så fruktansvärd dålig för det. Samt att sån musik hon sjunger inte bör produceras, finns mycket liknande redan som är lika hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Jag gilalr inte henne så mkt. Hon bor i Jönköping, spelar fotboll i Hallby, 93:a. En gång när Hallby spelade där jag bor, så skrek någon "Thank You!" åt henne och då kom alla föräldrar och skällde ut han :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nubcaek Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Valfri fjortis kan sjunga likt henne. Hon har bara fått ett skivkontrakt, ett namn som är åt h*lvete och en massa kåta fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STFU Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 (redigerat) Jag älskar hon lixom, bah! Har gjort en f*n-sida med henne, den är rätt så nice men den är under arbete. Btw. Off-topic -> Är detta en bra bild på hon som bakgrund på sidan? PS. Jag är serriös! Redigerat 9 Maj 2008 av STFU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nubcaek Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Jag älskar hon lixom, bah! Har gjort en f*n-sida med henne, den är rätt så nice men den är under arbete. Btw. Off-topic -> Är detta en bra bild på hon som bakgrund på sidan? PS. Jag är serriös! Det är klart, varför ha en normal bild på henne när man kan ha en bild där hon är kokainpåverkad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.