Quicksilver Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Vad kommer nr 6 Harry Potter heta? Den kommer i augusti va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 De har väl inte släppt nå'n info om den boken än? Och den kommer absolut inte i august! Minst om ett år kommer den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Där har du fel salzalada det kommer i november eller december nån gång vid det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Hur många ska det komma?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Ingen vet om den fulla titeln än, men på engelska har jag hört att den kommer heta Harry Potter and the prince of *hemligt*. Och förmodligen kommer det komma lika många böcker som det finns skolår Hogwarts ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Ingen vet om den fulla titeln än, men på engelska har jag hört att den kommer heta Harry Potter and the prince of *hemligt*. Och förmodligen kommer det komma lika många böcker som det finns skolår Hogwarts ;) troligen sju ja . men vem vet det kommer kanske mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Sa inte någon att den skulle heta Harry Potter and The Halfblood Prince eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 För mig kvittar det, jag SKA ha den ändå. Det borde typ bi en klassiker. Riktigt skön läsning. Kan till och med garva åt händelser ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Men jag ska också ha den >_> Jag kan också garva åt vissa saker :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 (redigerat) Harry Potter and The Halfblood Prince skall den´ju heta väll ;) ÄNDRAT pga gnällspikar Redigerat 15 Maj 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Hoppas det är ett skämt/rykte. Annars kan du ju ta och ändra på inlägget så du inte förstör läsningen för resten av läsarna. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Det hade varit skumt ju, om det är sant vill jag helst glömma bort det guggo skrev >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.