Simpsons Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Skulle en av huvudkaraktärerna dö så skulle det ju inte vara samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Boken heter som sagt "Harry Potter and the Half-Blood Prince" i originalversionen på engelska. Släpps 16 juli. Svenska versionen heter "Harry Potter och Halvblodsprinsen" och släpps antagligen i slutet av året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 jag längtar till det !!!!! :) jag tror det här e off topic men jag ville skriva det:i femman's harry potter dog ju sirius black men det var det ända som var spännade med den den var ju såååååå drrrrrrryyyygggggg tyckte jag hoppas den inte e så i sexans :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Sa ju att den kommer om ett år... Iaf var det nästan rätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Boken heter som sagt "Harry Potter and the Half-Blood Prince" i originalversionen på engelska. Släpps 16 juli. Svenska versionen heter "Harry Potter och Halvblodsprinsen" och släpps antagligen i slutet av året. Toppen :) Ungefär då har jag blivit av med "har röjt för mycket sjukan" haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 I de 3 första böckerna gick det uppåt för Harry och i den 4:de gick det lite neråt för han och den 5:te gick det nästan helt år skogen för honom och den 6:te vet vi inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Viste ni inte att den skulle hetta det?Det stod i tidnigen för typ ett halvår sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 ja men alla kanske inte läser den tidning du har eller så läser dom inte tidningen just då <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderstruck Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Den heter Harry Potter och halvblodsprinsen på svenska och namnet på boken syftar antgligen på Voldemort, för han är ju typ en sån där smutskalle (en sån filur som antingen har en mamma e.l pappa e.l båda som inte kan trolla, alltså mugglare. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Den släpps nån gång i november/december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Hoppas ingen huvudperson dör ! Jag läste om kapitlet där sirious dig 3 ggr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolero Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Den kommer heta Harry Potter and the half blood prince :) nu vet du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.