Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Boken heter som sagt "Harry Potter and the Half-Blood Prince" i originalversionen på engelska. Släpps 16 juli.

Svenska versionen heter "Harry Potter och Halvblodsprinsen" och släpps antagligen i slutet av året.

Skrivet

jag längtar till det !!!!! :)

jag tror det här e off topic men jag ville skriva det:i femman's harry potter dog ju sirius black men det var det ända som var spännade med den den var ju såååååå drrrrrrryyyygggggg tyckte jag hoppas den inte e så i sexans :)

Gäst Spirtual
Skrivet

Boken heter som sagt "Harry Potter and the Half-Blood Prince" i originalversionen på engelska. Släpps 16 juli.

Svenska versionen heter "Harry Potter och Halvblodsprinsen" och släpps antagligen i slutet av året.

Toppen :) Ungefär då har jag blivit av med "har röjt för mycket sjukan" haha

• 2 veckor senare...
Skrivet

Den heter Harry Potter och halvblodsprinsen på svenska och namnet på boken syftar antgligen på Voldemort, för han är ju typ en sån där smutskalle (en sån filur som antingen har en mamma e.l pappa e.l båda som inte kan trolla, alltså mugglare. :visslar:

• 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...