Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 OK, men de borde ta bort gymmen och bygga basketkorgar eller liknande. (Jag är inte säker på att det finns resurser men annars hade det varit bättre) Och gör så att Fångarna inte tränar så mycket explosivitet och styrka utan istället kondition och seghet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag tycker absolut gymmen ska vara kvar. Jag gymmar 4 gånger i veckan, skulle jag åka in skulle jag inte klara mig utan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 i sverige är livstidsfängelse typ 20 år men det är inte så lätt att få det <_< du har fel... livstids fängels är 12 eller 11 år i svergie. Och om då borstar tänderna och håller käften (man sköter sig) så kommer man ut efter typ 7-8år! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 i sverige är livstidsfängelse typ 20 år men det är inte så lätt att få det <_< Det beror på hur hårt straffet och hur grovt brottet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 (redigerat) i sverige är livstidsfängelse typ 20 år men det är inte så lätt att få det <_< Bara för att rätta dig Basse: Fram till 1985 innebar en livstidsdom sällan mer än 10 år i fängelse. Idag betyder en livstidsdom cirka 20 år i fängelse. Kontrollera här! Redigerat 3 Juni 2005 av Wiper^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 se filmen Iceman, är till att rekommendera. fruktad biffboxare, som åker in i finkan. j*vlar vilket liv det blir. skjut skallen av brottsslingarna istället, det är ju det jag säger. ingen blir smart på att försöka förfölja kriminella tjockisar som ändå bara hittar på skit när dom kommer ut igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Jag håller delvis med dig Mellanmjölk för jag kan inte bestämma mig om jag är för eller emot dödstraff. Men jag är nog mest för, nej mot, nej för, nej mot eller jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Dödsstraff tycker jag ska utfördas när det verkligen behövs. Typ som med Bin Ladin. När han blir fångad tycker jag att han ska få dödssttraff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Jag tycker att man borde ha dödstraff för mördare. men bara för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jag tycker att man borde ha dödstraff för mördare. men bara för dem. Varför ska man ta livet av en svårt psykiskt påfrestad person istället för att hjälpa honom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 detta kan nog låta både lite egoistiskt och korkat... varför slösa pengar på att hjälpa nån som är bortom all räddning, bättre att lägga pengar på annat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 detta kan nog låta både lite egoistiskt och korkat... varför slösa pengar på att hjälpa nån som är bortom all räddning, bättre att lägga pengar på annat ;) Oftast så är personerna inte bortom all räddning. Och en sak till: Du böjar låta som Xade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.