Goron_ Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag har klarat spelet nu och undrar vilka fiender som ger en star pts. ... dom fiender man möter nu ger inga alls :huh: den enda ja vet är den sällsynta blomman i Twilight skogen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Även om man möter världens sämsta motståndare som man inte får några sp av får man ända alltid en sp i slutet men jag har en super ide klara pit of 100 trails det får du masor av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Fast i början är det väldigt tjötigt -.- Fast islutet äger det! NAckdelen är att det tar så lång tid att klara det. Jag började på kvällen, lät mitt GC stå på över natten, körde på morgonen, fick Game Over, började om, lät GC:t stå på över skolan, körde när jag kommit hem, fick Game Over, orkade inte köra mer -.- Note: Jag fick Game Over väldigt sent i Pit of 100 Trials -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Haru inge minneskort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg