Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Ja det vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 men varför frågade du då? du e lite konstig... <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Jag tyckte bara att det var en sak du skrev som jag tyckte var lite konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag tycker att man ska ha abort men man ska inte underskatta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag tycker att man ska ha abort men man ska inte underskatta det. Men man ska inte "överkonsumera" den heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Men om en kvinna föder ett oönskat barn bara för att det är mord att döda det och sedan lämmnar bort det till ett barnhem eller till en adoptivfamilj. Barnet kommer ju inte att må så bra när det blir äldre och inser att den har bott hos främande människor under hela uppväxten som inte är dens riktiga föräldrar. Och om den sedan letar upp biologiska föräldrarna och får reda på att T.ex att dom biologiska föräldrarna inte vill veta av barnet det skulle ju såra barnet fruktansvärt. Är det då inte bättre att ta abort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vigge_as_long Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag tycker ja att man ska kunna göra abort det är inte sysst annars särskilt om mamman inte vill ha barn så kan hon ju ha abort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag tycker ja att man ska kunna göra abort det är inte sysst annars särskilt om mamman inte vill ha barn så kan hon ju ha abort. Jag håller helt med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag är väll inte tillräckligt påläst nu men är abort detsamma som kejsarsnitt eller är det att döda barnet? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 döda barnet, grovt uttrykt, man tar inte ut de o dräker de eller nåt sånt,.... man suger ut ägget me en slang har jag för mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 döda barnet, grovt uttrykt, man tar inte ut de o dräker de eller nåt sånt,.... man suger ut ägget me en slang har jag för mej Fryser de sedan in ägget eller oskadligör de det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Ni får det att låta så brutalt. Tror inte det är det, men hur lång tid har man på sig att bestämma om man ska göra abort 3 mån? 6 mån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.