Quicksilver Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag skulle klona min Lugia ( för typ 1-2 år sen) på mitt silver vid silver cave stället. När jag klona lugia blev det en med lvl noll och väsrta långa namnet och skärmen täkt med siffrot o grejer. Samma sak hände med min rapidash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jaha.. Får man klona?.. Det kanske krascha för du fuska... Eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Kloning är bara en bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag vet men det var en bugg i buggen så att säga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag vet men det var en bugg i buggen så att säga! ok men hade du fångat dem eller fått dem av ngn ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 men Lugia är ju inte så svårt att fånga (inte på silver iaf) och Rapidash... den är ju lätt att få. Så jag tror nog han har fångat dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 kanske fråga ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 kanske svara ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag har aldrig hört någon på fuska.se som det har hänt så för, Det har aldrig hänt så för mig heller eller jag minns inte för det var så länge sedan jag spelade :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Det är aldrig en säker sak att klona. Det kan avbrytas mitt i överföringen. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Vadå över föring yrar du inte lite va? Asså klona ärju lätt på silver/gold/crystal men om jag klonar en lugia som har 40 lvl och den blev klonad i silver cave pc då fick den o lvl och massa siffror runt skärmen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sonic_boy Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 FEL helt FEL :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg