Farenhait Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Varför ser jag knappt någons avatarer jag ser inte ens min egen det är bara tomt där avataren ska vara jag ser inte heller reklamen under fuska bannern!! Det här ett problem för mig uppskattar om nån kan hjälpa mig plz <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nataji Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Kolla dina inställningar. Vilken webbläsare använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Hur går man på mina inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nataji Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 (redigerat) Använder du Internet Explorer borde det vara. Verktyg > Internet Alternativ > Avancerat. Under multimedia kolla att Visa Bilder är kryssat. Redigerat 24 April 2005 av Nataji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Det var kryssat vad är det för fel dådå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nataji Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 http://forum.fuska.se/index.php?act=UserCP&CODE=04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Om det ska stå ja där då gjorde det de men jag ser ju vissas dte är bara inte alla jag ser jag kanske ser 25% av allas jag ser din t.e.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nataji Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Vill du kunna se medlemmarnas avatarer när du läser ämnen?: Ja Annars vet jag inte vad du kan göra. Kanske byta till Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 om du har en gammal webbläsare så kanske den inte kan visa all bildformat, t.ex. gif. uppgradera webbläsaren eller byt till firefox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Nu när jag ladda hem Firefox stod det att Sida inte kontrollera namnet och försök igen varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 sida inte...? sidan kan inte hittas? samma sak som "sidan kan inte visas" i IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Du kanske har inställningar som skyddar bilder från att visas. För det finns bilder som virus o andra buggar lurar "bakom" bilden. Kolla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.