Gäst data-typen Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 i min skola har alla duel masters kort är det nån annan som är intreserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Nja...lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag tror nog yu-gi-oh och pokemon ligger många klasser före en duel master . Duel master blev nog inte så stor sus i sverige. Jag fick ett duel master paket av en kalle anka tidning -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 me to men jag tycker det e lite kul men aså det e inte som yu-gi-oh det kommer nog intebli det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Men det var jäkligt känd i Sverige i 3 dagar sen bara dog det ut och Star Wars Episode 3 tog platsen. Duel Masters e föresten bara en j*vla härmning av Yu-gi-oh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Jag Har sett dfet på tv nån gång :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 (redigerat) Ok, jag har bara sett det i affären (Kalle Anka-tidningar) och bläddrat förbi det på TV nån gång. Känner mig inte intresserad eftersom det egentligen är identiskt med Yu-Gi-Oh, vilket jag inte heller är intresserad av. Man undrar varför Kalle har fallit så mycket för det kommerciella... brukade vara en sån trevlig tidning =/ Redigerat 6 Maj 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.