Gäst data-typen Skrivet 24 April 2005 Rapport Skrivet 24 April 2005 i min skola har alla duel masters kort är det nån annan som är intreserad Citera
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 Jag tror nog yu-gi-oh och pokemon ligger många klasser före en duel master . Duel master blev nog inte så stor sus i sverige. Jag fick ett duel master paket av en kalle anka tidning -.- Citera
wildwolf Skrivet 28 April 2005 Rapport Skrivet 28 April 2005 me to men jag tycker det e lite kul men aså det e inte som yu-gi-oh det kommer nog intebli det heller Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Skrivet 5 Maj 2005 Men det var jäkligt känd i Sverige i 3 dagar sen bara dog det ut och Star Wars Episode 3 tog platsen. Duel Masters e föresten bara en j*vla härmning av Yu-gi-oh! Citera
Snake Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Skrivet 6 Maj 2005 (redigerat) Ok, jag har bara sett det i affären (Kalle Anka-tidningar) och bläddrat förbi det på TV nån gång. Känner mig inte intresserad eftersom det egentligen är identiskt med Yu-Gi-Oh, vilket jag inte heller är intresserad av. Man undrar varför Kalle har fallit så mycket för det kommerciella... brukade vara en sån trevlig tidning =/ Redigerat 6 Maj 2005 av Snake Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.