¤west¤ Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 hur många kontroller tycker ni man ska ha det flesta multiplayer spelen é ju roligast att spela 4 spelare på...men om man inte har fyra kontroller kan man ju be nån kompis ta med sig en lr två :) men att börja med så räcker det nog men en lr två stycken kontroller, man kan ju köpa fler sen om man tycker man behöver :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 cobraz va det en gamecube du såg i pc city? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 det beror ju på hur många man brukar vara med det är ju bäst om du köper 2 med att börja med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 vart har ni köpt era gc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 på en affär som heter barnes hus eller var det game minns inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 hur mycket kostade ditt gc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) vart har ni köpt era gc? på ett ställe i Stockholm som hette Webhallen lr nått Redigerat 29 April 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 mitt gc kosta 999 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 då köpte du ditt gc med spel (kanske med mkdd)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag köpte mitt GC med MKDD då fick jag Zelda collectors edition med på köpet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 då köpte du ditt gc med spel (kanske med mkdd)? ne det gjorde jag inte jag kunde det men jag köpte Bond Nighfire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg