Farenhait Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 (redigerat) Kan inte ni på fuska lägga till så att dte finns mer skinns att välja på så man kan välja nån annan som är´snyggare ni kna ju ha det gamla skinnet som var Redigerat 24 April 2005 av Farenhait Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 finns ju 3 st... men problemet är ju att förutom Vanligt så är de andra bara lite halv översatta... men skaffa Window Blinds och skalet Windows MAX så machar det superbra till Vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag kan inte hitta var man byter skin xD! Kan nån säga? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 längst ner på fuska finns en liten panel, det står bl.a; Vanligt Svenska Lo-Fi version 10 queries GZIP aktiverat ändra från vanligt till exempelvis "Vanilla cola" (snyggaste skalet). fast de är som sagt inte helt översatta så lite är på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 längst ner på fuska finns en liten panel, det står bl.a; Vanligt Svenska Lo-Fi version 10 queries GZIP aktiverat ändra från vanligt till exempelvis "Vanilla cola" (snyggaste skalet). fast de är som sagt inte helt översatta så lite är på engelska. Men varför är det inte översatt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) jag vet inte. altså det e översatt men alla knappar och så är ju bilder och dem har de inte ändrat så de är på engelska, undrar om inte vissa andra saker som; Senaste inlägg av inte är översatta. har för mig dt. edit: allt är översatt förutom knapparna för de är bilder, vissa bildtexter blir på engelska, smileysarna får en liten vit kant när bakgrunden blir mörk. Redigerat 28 April 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.