Hoppa till innehåll

Övervikt Bland Unga


nico

Rekommendera inlägg

enligt någon studie är 14% av alla killar och 11% av alla tjejer överviktiga. men är det verkligen så? jag började fundera när jag var på hälsoundersökning för någon vecka sedan. jag vägde typ ett kilo eller nåt mer än medel. men jag var även ganska mycket längre än medel så sjuksyster sa att jag var helt normal. fast sen kom jag att tänka på att jag förmodligen blir med i statistiken... trots att jag var helt normal... är studierna om övervikt överdrivna eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

min lilla syster en av dom överviktiga....hon e 9 år och väger 50 kg not (!!!!!!!!!!!!!!!!!) Hon gömmer f*n mat i badrummet......hon käkar makrill överallt och hon bölar om hon missar bolibompa ! (!!!!!!!!!!!) Hon e en pest! (själv ha man ju handbolls träning 3 gånger i veckan xD)

Redigerat av Burken bj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte det är alltför överdrivet. Menar du i världen eller? Dålig matvana finns det överallt iallafall. Har sett på Jamie olivers skolmat dom senaste veckorna och det är hemskt! Dom kan inte skilja på rabarber och potatisar! Det bjuds bara på skräpmat i england. Klart att det finns många överviktiga om dom är fullt så många vet jag ej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...