Cyper Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag har mycket svårt att välja mellan Postal 2, och Driver3. Villket spel tycker ni skulle vara mäst prisvärt? Driver är ett spel som jag redan har spelat, och det värkar ganska kul. Postal2 har jag inte spelet, det värkar ochså kul.. Villket av dom ska jag köpa tycker ni? *Postal och Postal2, villket är våldsamast? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag tycker att Driver3 är det bästa köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 POSTAL 2 ÄR DET ABSOLUTA KÖPET!!! Dock inte för känsliga (Ganska uppenbart om du sett screenshots på det). Driver 3 är mycket bra det också men postal 2 är lite,,, Hur ska man säga det?... ROLIGARE!!! (Kalla mig galen men det är faktiskt ganska kul att släppa lös sin ilska på några fotvandrare i spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WWII Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 (redigerat) sorry! för dubbel tråd Redigerat 25 April 2005 av WWII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WWII Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 köp inget av dom spelan man tröttnar på dom spelan efter en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 köp inget av dom spelan man tröttnar på dom spelan efter en vecka Gör som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Vet inte villket jag ska köpa.. =/ Är verkligen Postal 2 blodigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag antar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Det är fann inte bara blodigt det är fannnn sjukt en kille som har fått ryck utbrott o.s.v springen runt med en spadde och slår på dem i huvudet . Ta GTA san andreas det kommer ut 10 juni bättre än Postal 2 och Driver3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Eh? POSTAL 2 HAR INGET MED VAD COBRAZ SÄGER... MEN POSTAL 2 ÄR BLODIGT SOM f*n (se bild). http://www.gamecritics.com/review/postal2/screen01.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Postal 2 är galet! Man får se könet på kvinnor, männ o.s.v! Man får värsta döda barn, vuxna och kvinnor. Massor av annat också. Igentligen är inget av det där bra. Ta och köp Hitman 2: Silent Assassin! Det är blodigt, men bra handling. Men ta hellre Pettson och Findus: I trädgården istället för Postal 2. Det är ju helt SJUKT spel. Ta driver3 om du ska ha nåt av de spelen. Tycker jag iaf. Och alla normala människor tycker säkert det också... Inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 HAHA, du får gärna spela pettson och findus men postal 2 är inte dåligt. Se könen är värsta lögnen!, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.