Goron_ Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 (redigerat) http://forums.nintendo.com/nintendo/board/...ssage.id=818731 Fler bilder på det nya Zelda!! Missa inte bilden längre ner på Link och kycklingen ;) Redigerat 26 April 2005 av Goron_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Haha, outfiten ser sjuk ut. Om man kan köpa en sådan vill jag inte ha den, skulle hellre vilja ha klassisk zelda (grön) klädsel :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Såg dem imorse. Ganska fina... De där med hans skumma klädsel är väl innan han har fått sin gulliga gröna utstyrsel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Den outfiten var grym ju, hoppas man kan få den om man klarar spelet eller nåt weird. Som i TWW när man går runt i pyjamas :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 fast man ser ju bitar av den riktiga klädseln också. Det kanske är hans underkläder och den riktiga outfiten måste repareras? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag tror inte att jag har sett Link utan mössan förut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 KazeN^: På båda trailers som finns så ser man Link i hans vanliga outfit, så det är nog ganska lugnt :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Ja undrar hur man dödar eldbossen på näst sista bilden?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag tror inte att jag har sett Link utan mössan förut :) man ser Link utan mössa i The Minish Cap och The Wind Waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Coola bilder! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 A ascoola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Fett coolaste bilderna,jag tror det nya zeldat kommer göra fetaste succén som Ocarina of Time gjorde när det kom. Det där med Links outfit e nog bara det man har i början av spelet,som i Tww när Link har pyjamas liknande kläder och sen får sin gröna dräkt. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg