Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jo, det är så här att när jag är hos en av mina föräldrar så fungerar inte mp-3:n. På sätt o vis, alltså. ;) För det fungerar, men mp-3:n stänger alltid av när jag sätter på låtarna.

Men hos min andra förälder, där finns det en laptop, och där fungerar allt väldigt bra. Mp-3 stänger inte av och datan får inte damp pga det.

Jag tror att där vart jag har min pc, (där problemet är), pc:ns USB port är kanske lite äldre o långsamare än mp-3:ns USB port. Men jag är inte helt säker.

Men vad kan vara problemet? Vet nån? :(

Skrivet

först av allt det heter mp3.

Fattar inte riktigt din fråga

är det fel på överförningen från datorn till mp3 spelarn

eller har du fört över låtar osv och dragit ut mp3 spelaren ur usbn

och försöker lyssna på låtarna så går dem itne?

Skrivet

Jo, det är så här att när jag är hos en av mina föräldrar så fungerar inte mp-3:n. På sätt o vis, alltså. ;)  För det fungerar, men mp-3:n stänger alltid av när jag sätter på låtarna.

Men hos min andra förälder, där finns det en laptop, och där fungerar allt väldigt bra. Mp-3 stänger inte av och datan får inte damp pga det.

Jag tror att där vart jag har min pc, (där problemet är), pc:ns USB port är kanske lite äldre o långsamare än mp-3:ns USB port. Men jag är inte helt säker.

Hmm...USB 2.0 är fullt bakåtkompatibelt till 1.1, men oftast funkar det inte med 1.0.

Så om din spelare har 2.0 och din dator har 1.0, fungerar det inte alls. Har du 1.1 ska det funka ändå.

Kolla upp spelarens info på tillverkarens hemsida.

Skrivet (redigerat)

Jo, det är så här att när jag är hos en av mina föräldrar så fungerar inte mp-3:n. På sätt o vis, alltså. ;)  För det fungerar, men mp-3:n stänger alltid av när jag sätter på låtarna.

Ok, ska göra det.

EDIT: Jag har hittat den nu på hemsidan. Filerna som den kan spela ner är Mp3 Audio o WMA men alla låtar som jag har är på dem här filerna så det kan det inte vara fel på..

Här är länken, så får ni se den mp3:n som jag har!!

Redigerat av Shark

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...