Zonix Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) Detta är en dikt inlägg.. Här kan man lägga in dikter man skrivit och så kan folk läsa dem.. Min Dikt: Första gången jag såg dig fick du en plats i mitt hjärta.. Första gången jag såg dig frigördes all min smärta.. Första gången jag såg dig visste jag att du va den enda.. Det ända jag vill säga till dig är att jag älskar dig.. Så ta min hand och säg att du av alla människor i världen älskar mig.. ©opyright Zonix Om det redan finns ett sånt här ämne kan ni väl lägga en länk till det ämnet och detta ämne kan låsas Redigerat 26 April 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 En dikt/skämt: Jag kan simma, men i dina ögon drunknar jag... L0L! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 I slutet av en dikt kan man skriva: från mej till dej alla hjärtans tjej...(lr gey) endast det med gey är mitt påhitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Tack för förslaget.. Kan nån mod flytta tråden till intressen istellet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag ÄLSKAR att skriva dikter. Det är härligt, även om de flesta dikter jag skriver är rätt negativa. Jag såg in i hennes ögon, fylldes av smärta I hennes ögon såg jag min egen reflektion Triumferande knäböjd över mitt bytes hals Såg hur jag långsamt sög livet ur min livslånga fiende Han hade alltid försökt få mig gå till attack Nu hade jag honom i mitt våld Hans livgivande söta blod sjöng i mina ådror Kände mig rusig, jag hade vunnit Men hennes ögon sa mig allt Hon såg inte den jag var Hon såg den jag blivit Hon såg ett sjukt förvridet vidunder Hon vände sig om, gick sin väg och lämnade mig... För evigt... Hon hann aldrig märka Alla tecken som fanns där Hon hann aldrig känna Alla känslor jag utstrålade Hon hann aldrig se Den tår jag fällde över min förlorade kärlek ------- I skuggan av mörkret sitter jag Inväntar rätt timma, räknar varje slag Ensam var jag hela livet Förlorade alla men tog aldrig för givet Hoppades någon på mig väntar Det blev bara jag som eftersläntrar På livets väg blev det stopp För mig fanns inget mer hopp I skuggan av mörkret fann jag en plats för mig Vad är meningen med livet, säg Lämnat dom bakom mig, som fick mig känna mig sviken Genom min bleka lem skär kniven Snart är lidandet över Kylan kommer smygande och söver Det är slut, det finns ingen återvändo Såg min älskade, hjärnan spelar spratt, men ändå... I skuggan av mörkret finns jag Med för alltid stillade hjärtslag ©opyright Draghon Våga inte kopiera mina dikter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Domma har ja kommit på(jag vet inte om nån har gjort likadana) Rosor är röda Violer är blå Smultron är söta Synd att du inte är likaså Rosor är röda Violer är blå Smultron är goda Men du är helt smaklös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 jag kompå denna jag sitter på ett berg med dig och du grät så sa du älskar du mig? jag fällde en tår i havet och sa jag älskar dig tills du hittar min tår i havet. var den bra eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Ja rätt så bra.Men det heter inte en tår.Det heter bara tår.Det var inte just enkelt att läsa heller(tycker jag iaf)men bara för det betyder den att den inte e dålig.Här är din version lite mixrad av mig. Jag sitter på ett berg med dig och du grät så sa du "Älskar du mig?" Jag fällde tårna i havet och sa "Jag älskar dig tills du hittar min tår i havet." Inte för att vara taskig men jag tycker den e en anning kort.Jag ger den här dikten 8/10 tomater :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Ja rätt så bra.Men det heter inte en tår.Det heter bara tår.Det var inte just enkelt att läsa heller(tycker jag iaf)men bara för det betyder den att den inte e dålig.Här är din version lite mixrad av mig. Jag sitter på ett berg med dig och du grät så sa du "Älskar du mig?" Jag fällde tårna i havet och sa "Jag älskar dig tills du hittar min tår i havet." Inte för att vara taskig men jag tycker den e en anning kort.Jag ger den här dikten 8/10 tomater :D tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 dom här är konstiga "En präst hade en häst som fick ett föl som drack öl" "Rosor är röda violer är blå potatisar är fula du likaså" den andra var inte så trevlig men jag tänkte skriva tips till FisharMario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Någon sjuk dikt som jag just kom på: Rosor är röda Violer är blå Jag kan spela Game Boy Och du kan ingenting MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Ja rätt så bra.Men det heter inte en tår.Det heter bara tår.Det var inte just enkelt att läsa heller(tycker jag iaf)men bara för det betyder den att den inte e dålig.Här är din version lite mixrad av mig. Jag sitter på ett berg med dig och du grät så sa du "Älskar du mig?" Jag fällde tårna i havet och sa "Jag älskar dig tills du hittar min tår i havet." Inte för att vara taskig men jag tycker den e en anning kort.Jag ger den här dikten 8/10 tomater :D Jag ger inte många tomater för den rättningen...Det är en helt annan sak att fälla tårar än att fälla tår... Men nu lämnar vi det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.