saab Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 köp XBOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag har x-box,PS2 och GC men jag tycker: 1.Gamecube 2.X-boX 3Ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Ja jag tycker xbox och gamecube är lika bra. Visst, xboxen är lite kraftfullare men man märker ju ingen skillnad förutom att gamecuben till och med är snyggare än xbox ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 det var nån som sa: fråga i butiken!? det gjorde jag och han sa att gc e bäst och billigast,och frästen så har jag redan en 'egen'dvd!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 det var nån som sa: fråga i butiken!? det gjorde jag och han sa att gc e bäst och billigast,och frästen så har jag redan en 'egen'dvd!! Ja ett gamecube kostar ju bara som hundra liter filmjölk. Det är nästan bud på köpa en men det får inte plats mer saker i min tvhylla :( jag har en xbox, ett dreamcast och en reciever stående där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 kassler jag vill vara med i din hata ps2 klubb!!! Jag hatar ps2: för att dem fick sega att gå i konkurs!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 kassler jag vill vara med i din hata ps2 klubb!!! Jag hatar ps2: för att dem fick sega att gå i konkurs!!! Skicka ett pm till mig och säg det så blir du med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 x. xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Xbox är bäst: Finast grafik, live, Hårddisk så man slipper köpa massor av minneskort och så finns halo som är världens bästa spel! :new_alien: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag håller med om att Halo är Riktigt bra men det är inte världens bästa spel. Men det är bara Super mario world och Super mario 64 som aeger det. A link to past kanske är bättre men jag har inte spelat det så jag säger inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 villken konsoll ska man satsa på? Det är väl ändå ett ganska självklart svar som du får på det här. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg