Gäst Skellington Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Är det nån som fortfarande spelar StarCraft eller BroodWar? Det spelet är ju rätt gammalt, men ganska kul ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag spelade för länge sen. Tog fram spelet för någon månad sen igen men upptäckte hur mycket jag sög på det. Och så kraschade datorn och jag har inte orkat installera det igen så jag spelar inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Ok, men vilket är erat favvo lag? Mitt är Zerg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Ok, men vilket är erat favvo lag? Mitt är Zerg! Samma här dom e fett överlägsna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag satte på Starcraft i Ms Dos.. fick spela utan ljud... Zerg är inget att heja på, de bästa med dom är att man får fram många slemmiga monster Snabbt! men många av dem är rätt usla om man spelar LAN.. Eftersom man spelar länge så får Zerg måååånga monster, och Terran får en massa Beskydds torn.. Men det är Protoss som får de stora elaka fighters, någonsin försökt mixa ihop High Templars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Såklart man har mixat high templars! Dom blir nått blått spöke som skuter blixtar, och på broodwars kan man mixa dark templars som blir ett rött spöke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag spelar ibland, fast när jag spelar ,spelar jag mest på map settings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ska det komma nått nytt sc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Ja, StarCraft Ghost (Ungefär som WoW, sc:g finns ute nu) Jag spelar BW ibland på b.net. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.